2016. március 27., vasárnap

13.rész

Halihó^^
Remélem tetszett nektek az előző rész amit Anna írt:)
Én hoztam a következő rész és remélem,hogy tetszeni fog nektek és továbbra is velünk maradtok:)
Jó olvasást. :*
Hatalmas ölelés
Szandi xx



Mikor beértem a lakásba a mézeskalács és a fahéjas gyertya illata csapta meg az orromat.
-Megjöttem.-kiáltottam el magam
Levettem a kabátomat és a sálamat.Amikor a csizmámat vettem le apró talpak dobogását hallottam az emeleten.Elmosolyodva vettem le a csizmámat és vártam,hogy a kis törpe leérjen a lépcsőn.
-Mami.-sikította és odarohant hozzám-Védj meg apától.
-Miért?Mit csinált már megint?-kérdeztem nevetve és felkaptam Hope-ot és megpusziltam homlokát
-Folyton meg akar csikizni.
A lépcsőn lefelé sétáló férfire néztem.
-Ne kínozd szegényt.-nevettem
-Ugyan..Kinéznéd ezt belőlem?-hallottam meg mély nevetését amit annyira imádok
-Igen.-vágtuk rá egyszerre Hope-val
-Na szép..A családom ellenem fordul..
Az elmúlt percekben már sokadjára nevettem el magam.Mikor odaért hozzám a férjem egy lágy csókkal üdvözölt.Persze nem tartott sokáig,hiszen Hope is itt volt meg amúgy sem vagyunk azok a nyáladzós fajták.
-Mikor jönnek a nagyiék?-ficánkolt a kezemben kislányom
-Nyugi kincsem.Még csak 1 óra van.Majd olyan 6-7 fele.
Láttam rajta,hogy elszomorodott.
-Addig nem is nyithatom ki az ajándékokat?
-Nem.-válaszoltam és letettem-Nem lenne szép dolog ha nem akkor nyitnád ki az ajándékokat amikor még nincs együtt az egész család.De addig menj a nappaliba és játszatok apával.Addig én befejezem a díszítést.
-Én is akarok segíteni.De a papi is segítsen-kezdett ugrándozni
-Rendben,akkor gyere velem.Apa te is segítesz nekünk?-néztem mosolyogva férjemre
-Nem.Én jól elleszek itt a fotelben.-kacsintott rám az elbűvölő mosolyával együtt
Mosolyogva bólintottam és befejeztük a karácsonyfa díszítését.Utána a nappali következett majd az étkező,konyha stb.Mindent a karácsonynak megfelelően feldíszítettünk.Nem volt túl giccses.Sőt..Szerintem egész kellemes volt.
-Idehoznád nekem a csúcsdíszt?-néztem férjemre aki már állt is volna fel de Hope megelőzte
Kivette apró kezeivel a csillagot és odahozta nekem.
-Szeretnéd feltenni?-kérdeztem mosolyogva és leguggoltam elé
Láttam,hogy megcsillant a szeme amiért ilyen fontos feladatot bíztam rá.Hevesen bólogatni kezdett.Az apukája felállt és a nyakába ültette.Így elérte a fa tetejét és feltudta rakni a csúcsdíszt.
-Ügyes vagy törpe.-mosolyogtam és megpusziltam arcát
-Boldog karácsonyt mami és papi.-mosolygott és megpuszilta mindkettőnk arcát
-Boldog karácsonyt Hope.
Könnyes szemekkel ébredtem fel.Csak egy álom volt.Egy gyönyörű álom,ami akár valóra is válhat.Körbenéztem a szobában.Mark már megint nem volt mellettem.Csak egy papírlapot találtam a párnán amin az ő kézírása volt.Elvettem és elolvastam.
"Suliba kellett mennem.Gondoltam neked nincs kedved ezért nem keltettelek fel.Legyél jó.Csók M xx"
Elmosolyodtam.Jól gondolta,hogy nincs kedvem bemenni a sok retardált idióta közé.Kimásztam az ágyból és a fürdőbe mentem,hogy felöltözzek és rendbe szedjem magam.Ma már nem akartam itt aludni Marknál.Nem akartam még egy napig a terhükre lenni,hiába mondta ő is és Paul is,hogy addig maradok amíg akarok.Megmosakodtam és a fogamat is megmostam.Mivel este nem jutottam el odáig,hogy lezuhanyozzak ezért most tettem ezt meg.Jól esett a meleg víz,így korán reggel.Na jó azért nem volt az olyan korán..10 óra múlt.Megmostam a hajamat is majd,egy törölközőbe csavartam.
Megtöröltem a testemet egy másik törölközővel és felöltöztem.A hajamat megszárítottam és hagytam,hogy lágy hullámokban omoljon a vállamra.Sminknek csak szempillaspirált használtam és az ajkaimra ajakápolót mivel eléggé ki voltam száradva.A tükörbe nézve késznek nyilvánítottam magam.
Kimentem Mark szobájába és gondolkoztam,hogy mit tegyek.Menjek haza vagy menjek el Anne-hez,Mivel a nagyiékhoz még mindig semmi kedvem nem volt,így írtam barátnőmnek egy üzenetet.
"Nálad aludhatok ma?Meg esetleg holnap?"-küldtem el neki
Pár perc múlva meg is érkezett a válasz.
"Ma igen de tudod,hogy holnap meg holnapután nem leszünk otthon.Megyünk a nagyihoz."
"Ja tényleg.Elfelejtettem.Ma nem megyek be suliba,szóval addig lepakolhatom a cuccomat nálatok?"
"Persze.Tudod hol van a pótkulcs.Most viszont megyek mert becsengettek.Légy jó,délután találkozunk.Szia"
"Szia."
Eltettem a telefonomat a zsebembe és összeszedtem a cuccaimat,Beledobáltam a táskába és írtam Marknak egy levelet.
"Nem akartam több napig a terhetekre lenni.Köszönöm ezt a két napot.Csodásan éreztem magam veletek.Ha gondolod este hívj fel és beszélhetünk.Csók J xx"
Letettem az íróasztalára majd a táskámat felkaptam és lementem a lépcsőn.Az előszobában felvettem a cipőmet.
-Hova mész?Nem maradsz reggelire?-jött ki a konyhából Paul
-Az egyik barátnőmhöz és nem vagyok éhes.-mosolyogtam rá-Köszönöm a vendéglátást.
-Igazán nincs mit.Várunk máskor is.Főleg Mark.-kacsintott
Mosolyogva bólintottam majd köszönésképp megöleltem.Felkaptam a táskámat és kiléptem a házból.Beültem a kocsiba és elindítottam a motort.Kitolattam a kocsifelhajtóról és elindultam barátnőmék házához.Mivel már 11 is elmúlt,így elég forgalmas volt a város.Nem is csoda,hogy dugóba kerültem.Remek..Bekapcsoltam a rádiót,feltekertem és hallgattam amint a rádiósok az egyik hírességről beszélgetnek.Még nem hallottam róla,így nem is nagyon érdekeltek,hogy miket pletykálnak össze vissza.Miután befejezték a pletykálást folytatták tovább a Top 40 zene leadását.Fél óra múlva kikerültem a dugóból és innentől kezdve már csak 20 perc volt az út.Ahogy odaértem leparkoltam és kiszálltam.Átvágtam a kerten és az egyik virágcserépbe belenyúlva kivettem a pótkulcsot.Kinyitottam az ajtót,majd magam után be is csuktam.A táskámat letettem az előszobában és levettem a cipőm.Összerezzentem amikor hallottam a lépcsőn,hogy valaki jön le.Eléggé nyikorog és recseg a lépcső amikor valaki jön le.Amikor megláttam,hogy a kutya az megnyugodtam.Bár nem is tudom,hogy mitől féltem.Anne szülei nem ember rablók.Megsimogattam Rhino-t majd felvittem a cuccomat Anne szobájába.Letettem az egyik fotelbe majd ledőltem az ágyra és bekapcsoltam a tv-t.Semmi érdekes nem volt a tv-ben.Épp az egyik hír csatornát kapcsoltam volna el amikor megjelent a fényképem a tv-n.
"2 napja eltűnt Jessica Tomlinson.18 éves,közép magas,barna hajú lány.James Monroe közép iskolába jár a 12.E osztályba.Kérjük önöket ha valaki tud róla,hogy hol tartózkodik az a rendőrséget vagy a nagyszüleinek értesítse a képernyőn látható telefonszámon"
Meglepődve hallgattam végig a nőt aki rólam beszélt.Remélem Anne vagy Mark nem árulják el,hogy hol vagyok.Inkább lekapcsoltam a tv-t.Továbbra is az ágyon feküdtem amikor megkordult a gyomrom.Írtam Anne-nek egy üzenetet,hogy csinálhatok-e magamnak kaját.Akármennyire is vagyok bunkó azért nem élek vissza a vendégszeretettel és nem nyúlok engedély nélkül más hűtőjébe.Mikor megkaptam a választ amiben azt írta ha még egy ilyen hülye kérdést teszek fel hazajön és megver.Elnevettem magam és lementem a konyhába.Úgy döntöttem csak egy egyszerű szendvicset csinálok magamnak.Mikor kész lett hamar megettem.Elpakoltam mindent,a tányért meg elmosogattam.
1 órája lehettem egyedül amikor már nagyon kezdtem unatkozni és rájöttem arra is,hogy ma Anne-nek 8 órája van.Úgy döntöttem elmegyek egyet vásárolni.Úgyis régen voltam.Elkészültem és pár perc múlva már úton is voltam.Fél óra múlva odaértem a célomhoz.Leparkoltam a kocsit és elkezdtem sétálni az utcákon.Amelyik boltot imádtam oda bementem és az tuti,hogy nem jöttem ki üres kézzel.Így történt,hogy 3 órás vásárlás után 15 zacskóval a kezemben indultam meg a kocsihoz.Ritkán járok ilyen szinten vásárolni de amikor elmegyek tuti,hogy mindig ennyi vagy több zacskóval megyek haza.Bepakoltam a kocsi hátsó ülésére őket és elindultam vissza barátnőmék házához.Egy piros lámpánál az órámra pillantottam.15:34.Elvileg Anne már otthon van.Mikor a házuk elé értem megpillantottam a barátnőm kocsiját.Mosolyogva vettem tudomásul,hogy itthon van.A zacskókkal a kezemben mentem be a lakásba.
-Anne!-kiáltottam el magam
Ledobtam a zacskókat,levetkőztem majd bementem a nappaliba.Nem sokkal később barátnőm fekete hajkoronáját láttam meg a lépcsőn.Pár másodperc múlva már teljes egészében előttem volt.
-Azt hittem elszöktél innen is..-mondta majd megölelt
-Neked is szia.-öleltem vissza nevetve
Mikor elengedett beszélgettünk a költözésről meg erről az egész cécóról,majd együtt megnéztük az összes cuccot amit vettem.
-Annyira fog ez hiányozni..-szólaltam meg mikor mindent megnéztünk
-Mi?-nézett rám kíváncsian barátnőm
-Ez az egész.Hogy akár hányszor vásárolunk mindig egyenként megmutatjuk a másiknak.Hogy órákig beszélgetünk mindenféle kis semmiségekről.Annyira fogsz hiányozni.
-Hé!Még nem mész el.Van másfél hetünk még szóval ne kezdj nekem itt búcsúzkodni.Különben is.A nyarat 1000%,hogy nálatok fogom tölteni bármi is legyen.Aztán majd ráveszem anyuékat és Dylanéket,hogy költözzünk Angliába.Mark a te feladatod lesz.-kötötte ki-Mikor kiköltöztünk újra ugyan olyan lesz minden mint régen.Ígérem.
-De mi van akkor ha megszakad a kapcsolatunk?Ha már nem leszünk olyan szoros barátságban mint most?Nekem ti vagytok a családom a nagyiékkal együtt és nem akarlak elveszíteni titeket..-könnyeztem be
Anne nem szólt semmit.Magához ölelt és vigasztalni próbált,de tudtam,hogy ő is ugyanúgy sír mint én.
-Minden rendben lesz.Ígérem.
Könnyezve bólintottam és még egy darabig így ültünk.Eszembe jutott az első napra amikor találkoztam vele.
"~Visszaemlékezés:
A Starbuck's-ba tartottam,hogy igyak egy forrócsokit amikor véletlen neki mentem egy lánynak.Majdnem elesett de szerencsére épp időben fogtam meg a kezét,így se neki se a telefonjának nem lett baja.Bocsánatot kértem tőle majd bementem a kávézóba és kikértem a rendelésemet,fizettem és távoztam is.Épp mentem volna ki az ajtón amikor az nyitódott ki és jött be rajta egy lány ezzel a pohár tartalmát a pólómra borította.Azonnal felismertem a lányt.Ő volt az akinek az előbb neki mentem.Elnézést kért és mondta,hogy menjek el hozzájuk,hogy ki tudja tisztítani a foltot.
~Visszaemlékezés vége"
Elnevettem magam az emlékre.
-Mi olyan vicces?-értetlenkedett Anne
-Csak eszembe jutott az ahogy megismerkedtünk.
-Ja igen..A két szerencsétlen egymásra találása.
Mindketten elnevettük magunkat.Eldöntöttük,hogy csinálunk vacsit mire a szülei hazaérnek.Ez 1 órát vett igénybe.Mivel a szülei még nem voltak itthon,így a húgával együtt vacsoráztunk meg.Utána én elmentem fürdeni.Gyorsan végeztem,megtörölköztem és fogat mostam.Visszamentem a nappaliba ahol már Anne is pizsiben volt.
-Nézzük a sorozatunkat?-kérdezte vigyorogva
-Ez nem kérdés.-vigyorogtam és ráugrottam mire fájdalmasan felnyögött
-Vonszold le rólam a seggedet.-nyögte és próbált letolni magáról
Nevetve szálltam le róla majd kényelmesen elhelyezkedve minden figyelmemet a tv-nek szenteltem.10 után lett vége a sorozatnak és éppen készültünk lefeküdni amikor Anne szülei megérkeztek.Anne lent maradt,hogy beszéljen velük én csak köszöntem és felmentem.Bedőltem az ágyba és magamra húztam a takarót.Az éjjeliszekrényről elvettem a telefonom és írtam egy üzenetet Marknak.
"Jó éjt hercegem."-küldtem el neki
Pár perc múlva érkezett is a válasz.
"Jó éjt hercegnőm."
Elmosolyodva tettem le a telefont.Mikor Anne is feljött,becsukta az ajtót és ő is lefeküdt,
-Csak 2 napig lesztek a nagyidnál?-kérdeztem
-Igen.Ja és jut eszembe.Holnap nincs első 2 órád szóval kelhetsz akkor amikor mi.
-Ez az.-vigyorogtam mint a tejbe tök
Anne elnevette magát.
-De most már aludjunk.Jó éjt.-mondta és lekapcsolta a villanyt
-Jó éjszakát.-válaszoltam és vártam,hogy elnyomjon az álom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése