2016. június 19., vasárnap

2. Díj

Sziasztok!
Úr isten..El sem tudom hinni,hogy megkaptam a második blog díjamat is.Egyszerűen hihetetlen.Ami fontos,hogy az olvasóim azaz nélkületek nem jött volna ez össze.Ha ti nem olvassátok ezt a történetet akkor valószínű,hogy már rég abba hagytam volna bármennyire is szeretek írni.Szóval nagyon szépen köszönöm nektek,és K.D Nikinek a Szerelmem a tanárom című blog írójának.

http://szerelmematanaromm.blogspot.hu/












Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat,és tedd ki,akitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját,akitől kaptad!
  • Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  • Válaszolj 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést!
  • Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez,akitől kaptad,hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés.Ez lehet kritika,vélemény,a lényeg,hogy építő jellegű legyen!(Ha a díj bejegyzés alá kommentelsz,az nem számít!;) )
  • Cseréljetek linket!
  • Küld tovább 12 embernek!
  • Tedd ki a plecsnit jól látható helyre úgy,hogy az én blogomra vezessen!



12 dolog Niki blogjáról:

  • Sajnos nem volt időm elolvasni a blogot,mert nem voltam itthon és csak most tudtam elolvasni a szabályokat,de amint lesz időm elolvasom. 
  • A fejléc nekem nagyon tetszik 
  • Letisztult és egyszerű a blog
  • Ami engem egy nagyon picit zavart,hogy nagyon élénk piros a háttér.
  • Általában nem nagyon szoktam szeretni ha valaki több szemszögből ír,mert zavaró (szerintem) de aki jól meg tudja fogalmazni abba nem kötök bele,és ez nála is így van.
  • A főszereplő lányt nagyon bírom,mint látni lehet nálam is ő lesz majd az egyik főszereplő
  • Kiemelném azt,hogy nem ír se túl hosszú,se túl rövid részeket.Pont jó hosszúságban írja le.
  • A design is nagyon tetszik.A képek és az is ahogy el vannak rendezve.
  • A bevezetőt volt időm elolvasni,és nagyon tetszett.
  • Észre lehet venni rajta,hogy ez TÉNYLEG a te saját története és nem másról másolta.
  • Ami szerintem jó ötlet is volt (de néha nem igazán előnyös) az a chat.Itt tényleg megtudja az olvasói véleményét,de azzal szembe kell néznei,hogy az utálkozók nagy része is fog oda írni.
  • A fogalmazás szerintem egyszerű,de még is érdekes.



12 dolog a saját blogomról:

  • Egy lányról szól a történet akinek meghaltak a szülei és majdnem egyedül kell boldogulnia az életben.
  • Főszereplők: Jessica és Danielle
  • Selena Gomez és Lucy Hale alakítja a két lányt.
  • Fanfiction
  • A történet Los Angelesben kezdődik el és Londonban folytatódik
  • Jessica-t és Danielle-t azért az adott sztárral,színésszel mutattam,be mert én,így képzeltem el őket.
  • Néha Jessica életében jelentős szerepet játszik a múlt eseménye. 
  • Volt egy társ írom de ő már kilépett,így egyedül írom 
  • Ez a második blogom
  • Nincsenek benne +18-as jelenetek és nem is tervezem,hogy lesz benne
  • Minden egyes olvasómnak köszönettel tartozok!
  • Soha nem gondoltam volna,hogy ekkora nézettsége lesz a blogomnak,de hihetetlenül boldog vagyok miatta


12 kérdés Nikitől:
  • Mióta blogolsz? 2014.02.27
  • Hány blogod van? 2 de az elsőt már befejeztem
  • Mi a kedvenc könyved? After sorozat és a Papírvárosok
  • Ki a kedvenc íród? John Green és Anna Todd
  • Melyik a kedvenc blogod? Amiket eddig olvastam az összeset imádtam,szóval nincs kedvencem.
  • Milyen műfajt szeretsz a legjobban? Dark
  • Írd le röviden a blogodat! Egy egyszerű lányról szól.Jessica Tomlinson,18 éves és Los Angelesben él.A szülei kis korában meghaltak egy autóbalesetben,így a nagyszüleivel él.Az élete nem egy tündérmese,de kinek az?!Főleg akiknek szülők nélkül kellett felnőni.Nem volt egyszerű beilleszkedni neki a társaságokba.Rengetegen piszkálták és csúfolták őt,de megtanulta ezeket kezelni és nem érdekelik ezek a beszólogatások.Barátai is lettek,így szinte MAJDNEM teljes az élete.Mikor már minden jóra fordul akkor a nagyszülei egy olyan döntést hoznak ami mindent megváltoztat,és lehet,hogy tönkretesz.
  • Milyennek találod az én történetem? Érdekes
  • Miért kezdtél el blogolni? Tele voltam rengeteg ötlettel,így gondoltam elkezdek írni.
  • Mit tanácsolsz a többi írónak? Azt,hogy higyjenek magukban és ne adják fel pár utálkozó komment után,hanem igen is,hogy tartsanak ki és mutassák meg nekik,hogy nincs igazuk.
  • Melyik a kedvenc filmed? Halálos iramban sorozat
  • Jellemezd a blogodat egy szóval! Egyedi


Az én 12 kérdésem:
  • Hány éves vagy?
  • Szeretsz blogot vezetni vagy csak unalom űzés képp csinálod?
  • Ha szeretsz miért,ha pedig csak úgy csinálod akkor miért pont ezt választottad?
  • Hány történetet írtál eddig?
  • Könyv vagy blog?
  • Mi a mottód?
  • Van példaképed?
  • Mi a terved a jövőddel kapcsolatban?
  • Mit gondolsz a blogomról?
  • Szerinted milyen a jó írő vagy író nő?
  • Ki a kedvenc film rendeződ/vagy könyv íród?
  • Mi a kedvenc könyved és filmed?


Akiknek küldöm:


Mégyegyszer nagyon szépen köszönöm a díjat nagyon örültem neki.💜 A részt nem tudom mikor fogom tudni hozni mert holnaptól 3 hét kötelező szakmai gyakszin leszek,a héten pedig nem voltam itthon úgy hogy nem tudtam írni. De amint lesz időm és nem leszek hulla fáradt hozom is. Imádlak titeket.😘 
Hatalmas ölelés 
Szandi xx

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy kitöltötted ♡
    Megérdemled! Olvastam a blogod és nagyon tetszik !
    Nagyon szép volt amit a többi írónak tanácsolsz! Ebben egyetértünk!

    Köszönöm a kedves szavakat a blogommal kapcsolatban! Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy kitöltötted ♡
    Megérdemled! Olvastam a blogod és nagyon tetszik !
    Nagyon szép volt amit a többi írónak tanácsolsz! Ebben egyetértünk!

    Köszönöm a kedves szavakat a blogommal kapcsolatban! Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Ja és tényleg nem másoltam vagy másolom senki blogját vagy gondolatait, mert nincs rá szükségem, és szerintem akinek ilyesmire van szüksége az inkább ne írjon!!!!! Köszönöm, hogy ezt észrevetted és megemlítetted!💋 Szinte minden második estém illetve éjszakám azzal telik el, hogy leírom a SAJÁT gondolataimat :)
    De, van úgy, hogy elakadok ekkor kérem meg kedves barátnőmet, hogy segítsen valami jó ötlettel, amivel folytathatom!

    A chat pedig... na arról azt gondolom, hogy amit a leendő íróknak tanácsolsz az a válasz rá!

    VálaszTörlés