2016. január 31., vasárnap

7.rész

Sziasztok:)
Megérkezett az ígért rész:)
Remélem mindenkinek jól sikerült a félévie és ünneplés képen kedve támad elolvasni ezt a részt. :D 
Szóval jó olvasást:)
Imádlak titket.<3
Hatalmas ölelés 
Szandixx


Iszonyatos erős fejfájással ébredtem fel. Mikor kinyitottam a szememet először nem tudtam,hogy hol vagyok de aztán beugrottak az este emlékei. Elmosolyodtam a tudatra,hogy VELE vagyok egy házban. A fejfájásom még mindig nem enyhűlt,így kénytelen voltam a táskámhoz menni,hogy vegyek ki belőle gyógyszert. A fürdőbe mentem és bevettem egy pohár vízzel. Visszamentem a szobába és lefeküdtem az ágyra. Elvettem a telefonomat az éjjeliszekrényről,hogy megnézzem mennyi az idő. Mikor kivilágosodott a képernyő leolvastam róla az időt. Még csak 11 óra.. Felsóhajtottam és letettem a telefont. Vártam,hogy elaludjak de már nem tudtam visszaaludni. Mit csináljak egy ekkora házban akkor ha egyedül vagyok fent és ráadásul nem is ismerem a házat.. Úgy döntöttem,hogy inkább játszok a telefonomon. Elindítottam a játékot és játszani kezdtem.
Egy idő után meguntam ezt is,így nem maradt más mint a szenvedés. Kis időkre mindig visszaaludtam de ez nem tartott sokáig. Mikor meguntam a szenvedést felkeltem és,úgy döntöttem,hogy hazamegyek. Megfogtam a cipőmet és a táskámat majd lementem. Felöltöztem és elindultam haza. Mire hazaértem teljesen elfáradtam és a lábaim is elkezdett fájni. Az biztos,hogy a magassarkút nem gyalogolásra találták ki. Levettem a kabátomat és a cipőmet. Kész felüdülés volt amikor éreztem,hogy az ujjaimban újra van vérkeringés. Felmentem az emeletre. Gondolom a nagyiék még alszanak mivel csend volt a lakásban. Halkan felmentem,bementem a szobámba. Kivettem a szekrényből egy cicanacit meg egy hosszú pólót. A fiókból tiszta fehérneműt majd ezekkel együtt mentem a fürdőbe. Megnyitottam a zuhanyt,hogy mire levetkőzök és lemosom a sminkem meleg legyen. Levetkőztem,felfogtam a hajamat majd nekiálltam a smink lemosásnak. Mikor végeztem beálltam a tökéletes hőmérsékletű zuhany alá. Elég sokáig áztattam magam de nem zavart. Mikor végeztem megtörölköztem és felöltöztem. Gyorsan megmostam a fogamat majd lementem a konyhába valami kaját kutatni. A hűtőhöz mentem és észrevettem,hogy az ajtóra egy kis cetli van ragasztva.
"Üzleti ügyben el kellett mennünk a nagyapáddal. Este felé érünk csak haza. Az ebéd a hűtőben. Puszi: Nagyiék"
Elmosolyodtam. Ránéztem az órára és mivel már lassan dél lesz,ezért úgy döntöttem,hogy nekiállok ebédelni. Szedtem magamnak és beraktam a mikróba.
Fél óra múlva már a nappaliban fetrengtem a kanapén. Nem tudtam mit kezdeni magammal. A tv-ben semmi normális nem volt filmet pedig nem volt kedvem nézni. A könyvhez és a zenéhez se volt enegergiám. Miközben azon gondolkoztam,hogy mivel üthetném el a délutánomat,elálmosodtam,így magamra húztam a takarót ami a kanapé karfáján volt és elaludtam.


~Pár óra múlva~


Kulcs zörgésre ébredtem fel. Lusta voltam még felkelni. Hallottam ahogy a nagyiék beszélgetni kezdenek,de azt nem értettem,hogy miről. Mikor beértek a nappaliba halkabban kezdtek beszélni. Gondolom azt hitték,hogy alszok,mivel a takaró az arcom elé volt húzva. Nem akartam leleplezni magam,így nem mozdultam meg. Elhaladtak a kanapé mellett majd pár másodperc múlva meghallottam az udvarra vezető ajtó nyitódásat majd csukódását. Kihalásztam a zsebemből a telefont. 6 nemfogadott hívásom volt Anne-től. Feloldottam a telefonomat és visszahívtam.
-Szia Anne. Miért kerestél?-szóltam bele mikor felvette a telefont
-Szia.. Tudnánk találkozni?Nem telefon téma.-szipogott
-Persze. Átjössz?De ha gondolod itt is aludhatsz.
-Igen. 10 perc és ottvagyok.
Mielőtt válaszolhattam volna már ki is nyomta.
Megijedtem. Mi lehet a baj?Nagyon rég hallottam már ennyire sírni.. Kimentem a teraszra a nagyiékhoz. Mikor kiléptem abbahagyták a beszélgetést és rám néztek. Na jó.. Ez furcsa.
-Mondjad kincsem.-nézett rám a nagyi
-Anna átjön beszélgetni. Meg lehet h itt is alszik.
-Rendben. Akkor majd,úgy csinálok vacsorát.-mosolygott
Bólintottam és visszamentem. Alighogy leültem a kanapéra csengettek. Mentem ajtót nyitni. Mikor megláttam Anne-t kisírt  szemekkel egyre jobban kezdtem félni.
-Jézusom. Mi a baj?-kérdeztem és behúztam a házba
Elvettem tőle a táskáját amiben a holnapi cuccai voltak. Tehát akkor ittalszik.
-Dylan..-szipogott és a nyakamba borult
-Mit csinált már megint?-kérdeztem
Hatát simogattam nyugtatásképp.
-Összevesztünk és azt mondta,hogy tartsunk szünetet..
Gondolhattam volna,hogy valami ilyesmi áll a háttérben. Nem szoktak sűrűn veszekedni de ha összevesznek akkor elég csúnyán.
-Shh.. Nem lesz semmi baj. Megoldjátok.-nyugtattam
-De mi lesz ha nem?Én azt nem bírnám ki..
-Máskor is megoldottátok már. Lesz 1-2 nap mosolyszünet utánna pedig újra egymás nyakában fogtok lógni.
-Mi lenne velem nélküled?-tette fel a költői kérdést
-Valószínűleg már rég elvesztél volna.-nevettem
Miközben vígasztaltam elindultunk fel a szobámba.
-Ha jól sejtem akkor itt alszol és holnap együtt megyünk suliba.
-Igen de csak ha nem zavarok,mert akkor..
-Fogd be.-néztem hátra a vállam felett
Bementünk a szobámba. Leültem az ágyra Anne pedig a babzsák fotelbe. Kényelmesre igazította magának és így beszélgettünk.
Rengeteg dologról beszélgettünk. Beszéltünk a szalagavatóról,az érettségiről és,hogy utánna mit kezdünk magunkkal és egyéb hasonló témákról. Új témába kezdtünk volna bele amikor a nagyi kiabált,hogy kész a vacsora. Felálltam az ágyról,megvártam még Anne is feltápászkodik és lementünk. Leültem a helyemre Anne mellém a papa vele szembe a nagyi pedig velem szemben ült.
-Jó étvágyat.-mondta a nagyi és enni kezdett
Mindenki viszonozta és elkezdtünk vacsizni. Nagyon éhes voltam már hiszen utoljára délben ettem most pedig lassan már 7 óra lesz. Vacsi közben rengeteget beszélgettünk négyesben. A nagyi felvetette az ötletet,hogy mi lenne ha vacsi után leülnénk egyet társasozni. Mindenki beleegyezett,így amikor megkajáltunk én elmosogattam a nagyi pedig elpakolt. Anne a papának segített megkeresni a társast. Mire mi készen lettünk addigra ők is megtalálták a társast.
Leültünk és elkezdtünk játszani. Rengeteget nevettünk. Jól éreztük magunkat. Örültem,hogy Anne eltudja felejteni Dylant még ha egy kis időre is.
Olyan 10 fele abbahagytuk a játékot. Elpakoltunk majd én felmentem fürdeni. Fél óra alatt végeztem most is,így utánam mehetett Anne. Míg barátnőmre vártam addig bementem a szobámba és bepakoltam a táskámba. A nagyiék már lefeküdtek aludni,így ezt csendben tettem. Mikor végeztem megcsináltam az ágyamat és lefeküdtem. Anne pont akkor lépett be a szobába.
-Nem fázol?-kérdeztem amikor észrevettem,hogy egy sort és egy haspóló van rajta
-Nem. Én mindig így alszok. Emlékszel?-nevetett halkan
-Tudom de most elég hideg van.
Anne megvonta a vállát majd ő is lefeküdt.
-Aludjunk. Holnap nehéz nap elé nézünk..-sóhajtott és betakarózott
-Jó éjt.-mondtam majd énis betakaróztam
Hallottam,hogy valamit motyogott de nem értettem mivel lassan elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése