2015. december 6., vasárnap

3.rész

Halihó:)
Megérkeztem a következő résszel.
Kommentbe kérlek szépen titeket írjátok le a véleményeteket ha olvassátok.
Köszönöm szépen. :) 
 Hatalmas ölelés
Szandi xx



Előző részből:
"Elkezdtük a bemelegítést amikor egy ismerős,de mégis ismeretlen alakot láttam meg.Éppen felénk tartott.
-Ő meg ki?-néztem barátnőmre"



-Ő helyettesíti egy ideig Pault.Úgy 3 évig járt ide a mi csoportunkba,utána pedig elment valami tánctanár képzésre és most megint itt van helyettesítőként.-magyarázta miközben folytatta tovább a nyújtást
Idő közben odaért hozzánk a tanár.Felálltam ő pedig kezet nyújtott felém.
-Szia Noel vagyok.-mutatkozott be-Egy ideig én helyettesítem Pault.
-Szia én pedig Jessica,de inkább csak Jess.
-Ismerős vagy.Mióta jársz ebbe a csoportba?
-Lassan 10 éve.-válaszoltam büszkén
-Gyönyörű idő.Remélem nem csak az idő és a tested az hanem a tánctudásod.-kacsintott rám és elment
Annára néztem.
-Azt hiszem akadt még egy rajongód.-kuncogott
-Hurrá-válaszoltam szarkasztikusan
Befejeztük a bemelegítés,így jöhetett a gyakszi betanulása.Lépésről lépésre haladtunk.Kb másfél óra alatt megtanultuk az egészet,utána pedig már jöhetett egybe az egész,normális tempóban.Az edzés végén Noel mondta,hogy vegyük fel a felét.Nekem ez furcsa volt.Paul soha nem vetette fel velünk. Felvitt minket a tetőre.Onnan gyönyörű kilátást nyerünk LA-ra.Én nem akartam ebben az egészben szerepelni ahogy Anne sem.Hülyeségnek tartottam.Direkt hátra álltam,hogy még véletlenül se legyek benne a kiválasztottakban.Kiválasztott kb 10 táncost amibe én hál' istennek nem tartoztam bele.A többiek félrevonultak és nézték,ahogy a többiek táncoltak.Utána vége lett az edzésnek és mindenki elindult haza.
-Átjössz hozzánk?-nézett rám Anne mikor beültünk a kocsiba
-Nem megyünk el inkább valahova.-kérdeztem-Szabályosan rosszul vagyok ha a 4 fal között kell ülnöm.-nevettem fel
-De elmehetünk,csak akkor azt találd ki,hogy hova.Ugyanis csütörtök este 7 van.Ilyenkor már a törzshelyünk nincsen nyitva.
-Akkor menjünk a Starbuck's-ba.-vetettem fel az ötletet
-Oké.Csak ketten vagy hívjuk még a többieket?
-Ketten.Úgyis rég voltunk már ketten.Így legalább tudunk normálisan beszélgetni és nem kell tartanunk attól,hogy valaki meghallja azt ami csak kettőnkre tartozik.
-Ez igaz.Akkor a következő célállomás egy Starbuck's.
Bólintottam és bekötöttem magam. Anne beizzította a motort és pár másodperc múlva már indultunk is a célállomás felé.Mikor megérkeztünk,kiszálltunk és bementünk a kávézóba.Én leültem helyet foglalni Anne pedig a pulthoz ment kikérni a két kávét. Kb 10 perc után helyet foglalt előttem.
-Azt hittem ott fogok megöregedni.-mondta drámaian
-Nem tartott az olyan sokáig.Csak 10 perc volt.-nevettem el magam
-Köszi.Ezzel most nagyon megvigasztaltál.
-Tudom.Na de inkább arról beszélgessünk,hogy mi a helyzet veled és Adammel.
-Hát megvagyunk,Boldogok vagyunk.Ennyi.-nevetett el kínosan
-Tuti titkolsz előlem valamit.-szűkítettem össze a szemem
-Esküszöm,hogy nincs több.
-Jó.Hiszek neked.Most az egyszer.
Rengeteg témát kiveséztünk,és észre se vettük,hogy hogy elszaladt az idő,pedig már fél 10 múlt.
-Basszus már ennyi az idő?-csodálkoztam-Lassan menni kéne.A nagyiék már tuti halálra aggódják magukat.
-Egyet értek.
Mind a ketten felálltunk a helyünkről és kimentünk a kocsihoz.Anne hazavitt engem,elköszöntem tőle és siettem be a házba.Remélem nem szedik le a fejemet a helyéről.Vettem egy mély levegőt mielőtt lenyomtam a kilincset ezzel kinyitva magam előtt az ajtót.Beléptem a házba,majd bezártam az ajtót.Csendben levetkőztem és bementem a nappaliba.Mind a ketten ott ültek a kanapén és nézték a tv-t.
-Megjöttem.-mondtam halkan hátha alszanak
-Csakhogy hazaértél.Merre jártál?Miért nem vetted fel a telefonod?Már a rendőrséget akartuk hívni.Azt hittük elraboltak,vagy valami bajod esett.-mondta a nagyi
-Sajnálom és ígérem,hogy nem lesz többet ilyen,csak elbeszélgettük egy kicsit Anne-el az időt.-válaszoltam miközben mindegyikőjüket megöleltem-A telefonom szerintem lemerült és ezért nem vettem fel.
-Komolyan ha nem lennél ki kellene téged találni.
-Tudom-mosolyodtam el halványan-Vacsoráztatok már?
-Én nem tudtam enni,de a nagyapád..Olyan nyugodtan tömte a hasát.
-Hé!.Ez a pocak nem telik meg magától.Kell neki a gondozás.Igaz kincsem?-nézett rám a papám
Elnevettem magam.
-Egyet értek vele.-nevettem
-Két haspók.-forgatta meg a szemeit a nagyi mire a papa is nevetni kezdett
-Na jó.Csináljak szendvicset vagy gyümölcssalátát?-kérdeztem
-A gyümölcssaláta az jó lesz.
Bólintottam és bementem a konyhába.Tettem fel teavizet a tűzhelyre,majd kerestem a salátához tálat.Mindenféle gyümölcsöt összevágtam a tálba,összekevertem őket majd tettem rá egy keveset a titkos hozzávalóból és szedtem belőle 3 tányérba.Egy kevés tejszínhabot nyomtam a tetejére majd bevittem.
-Mindjárt kész a tea is,csak még forr a víz.-mondtam miközben odaadtam a nagyiéknak a tányérokat
Az enyémet letettem az asztalra és visszamentem megcsinálni a teákat.Mikor azzal is készen voltam kivittem és letettem az asztalra.Leültem a fotelba és enni kezdtem közben a nagyiékkal beszélgettünk.
-Picim kijönnél velünk holnap a boltba?Kellene egy kis segítség nekem és a nagyanyádat mégse foghatom be.-nézett rám a papa
-Persze.Mikor mentek?-kérdeztem a teámat iszogatva
-Olyan 8 vagy fél 9 fele indulunk.
-Oké.Akkor előtte keltsetek fel,hogy időben eltudjak készülni.
Mindketten bólintottak.Elmosolyodtam majd kivittem az üres tányérokat és poharakat a konyhába,majd el is mosogattam.
-Akkor én felmegyek fürdeni és aludni,hogy ne aludjak majd el állva a boltban.-indultam el a lépcső felé-De köszönni azért még visszajövök
Felcsoszogtam az emeletre majd a szobám felé vettem az irányt.Mikor beértem kivettem egy tiszta pizsit és fehérneműt a szekrényből majd bementem a fürdőbe.Levetkőztem és a ruháimat beletettem a szennyes kosárba.Megnyitottam a tust,megvártam még meleg lesz a víz és beálltam alá.Gyorsan végeztem mivel most csak tusoltam.Megtörölköztem és felvettem a pizsimet.Mielőtt kimentem volna a fürdőből elintéztem még a dolgaimat és utána mentem csak ki.Fogat még nem mostam mivel elfelejtettem bevenni a gyógyszereimet.Lementem a konyhába és egyesével bevettem őket.
-Akkor jó éjszakát.-köszöntem el a nagyiéktól egy-egy puszival és felmentem
Becsuktam a szobámban az ajtót és az ablakot is majd bebújtam az ágyba.Betakaróztam és a plüssömet magamhoz ölelve vártam,hogy elnyomjon az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése