2016. február 21., vasárnap

9.rész

Sziasztok:)
Mint látjátok megérkezett a következő rész.
Amit sajnálok az az,hogy az utolsó két részen van a legkevesebb megtekintés.
Ami engem meglepett,hogy a legtöbb megtekintés a prológuson és az első részen van.
Nem tudom,hogy ez miért lehet.Nem tetszik nektek amit írok?Vagy unalmasnak találjátok?
Nem értem.
Ezért kérem mindig,hogy kommenteljetek,mert csak akkor tudom meg,hogy mi a véleményetek.Szóval nagyon szépen kérek mindenkit,hogy kommenteljen ha elolvasta.
Viszont szeretnék köszönetet mondani nektek akik olvassák a blogomat mert túl vagyunk az 1000 megtekintésen,ami nekem hatalmas öröm.
Tehát ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek aki legalább egyszer elolvasta amit ide firkálok nektek.
Imádlak titeket. <3
Jó olvasást. :*
Hatalmas ölelés
Szandi xx



Előző részből:
"-Mit jelent az hogy "Te amo"?-kérdezte
-Szeretlek.-vágtam rá azonnal majd elvörösödtem mert rájöttem,hogy mit is mondtam
Mosolyogva figyelt.
-Eres lindo.-mondta nekem spanyolul
Még jobban elpirultam.Nem mertem ránézni.Az arcom kábé olyan színű lehetett mint egy paradicsom.A szempilláim alól pillantottam fel rá és láttam,hogy engem néz.Az arca vészesen kezdett közeledni az enyém felé.."



Nem mozdultam meg.Most komolyan meg akar csókolni?Ültem és vártam,hogy mi fog ebből az egészből kisülni.Amikor már csak alig néhány milliméter választott el ajkaitól megszólalt.
-Megengeded?-suttogta
Éreztem a bőrömön meleg leheletét.Kirázott a hideg tőle.Bólintottam.A másodperc töredéke alatt éreztem meg ajkait az enyéimen.Mintha villám csapott volna belém.Annyira jó érzés volt.Olyan puhák az ajkai.Visszacsókoltam és átöleltem a nyakát.Erre a cselekedetemre még jobban felbátorodott és átölelte a derekamat,így húzva magához teljesen közel.Egyik kezemet felvezettem a tökéletesen felállított hajába és beletúrtam,mire megmarkolta a derekamat.Nem húzódott el sokáig ez a csók amit én nagyon bántam.Zihálva és levegő után kapkodva váltunk el egymástól.Percekig meg se tudtam szólalni csak néztem az ajkait.
-Én..én nem tudom mi ütött belém..Egyszerűen csak olyan gyönyörű vagy..-hebegett össze vissza
Elpirultam.Istenem milyen édes.
-Semmi gond.Én is akartam,hogy megcsókolj.-válaszoltam és amint ezt kimondtam még jobban zavarba jöttem
Úgy látszik ez ilyen délután lesz.Mindketten zavarba hozzuk a másikat.
-Folytassuk a tanulást.-nyögtem ki végül és újra a kezembe vettem a spanyol füzetemet
Kb olyan este 7-ig volt nálunk mire mindent megtanultunk és rendesen el is tudtam neki mondani.A nagyiék már 2 órája itthon vannak úgyhogy azóta semmit nem csináltunk a tanuláson kívül.Felajánlották neki,hogy maradjon itt vacsorára de nem akart..
-Már megértem,hogy miért vagy oda érte annyira.-mosolygott rám a nagyi-Nagyon helyes fiú
-Szerintem is.-vigyorogtam-Mindjárt jövök segíteni vacsit csinálni csak felviszem a cuccomat.
Felkaptam az összes sulis cuccomat és már ott sem voltam.Felmentem a szobámba és mindent elpakoltam őket a szekrényembe.Úgy döntöttem ha már a cuccaimat pakolom akkor már be is pakolok a táskámba.Megnéztem,hogy milyen óráim lesznek majd azokhoz a megfelelő cuccokat ki is vettem és elraktam.Utána lementem a nagyihoz segíteni.Vacsi csinálás közben rengeteget beszélgettünk.Elmondtam neki,hogy Mark megcsókolt és azt is,hogy azt mondta,hogy ő is szeret bár szerintem azt csak viccből.Mikor kész lett megkajáltunk elmosogattunk és megnéztünk egy filmet.Mire végeztünk 9 óra is elmúlt,így elmentem fürdeni.Fürdés közben azon gondolkoztam,hogy mi lenne ha együtt lennénk Mark-kal.Sok minden változna?Vagy változna egyáltalán valami?Minden esetre én nagyon örülnék neki ha tényleg komolyan gondolná azt,hogy szeret,mert akkor az azt jelenti,hogy van esélyem nála és nem csak egy egy éjszakás kalandot akar tőlem.
Kb 1 óra áztatás után kiszálltam a zuhany alól,megtörülköztem és felöltöztem.A hajamat is megtöröltem,majd megszárítottam.A szobámba menve becsuktam az ajtómat és bebújtam a meleg és pihe-puha ágyamba.Bekapcsoltam az ébresztőmet,és a telefont az éjjeliszekrényre téve próbáltam elaludni.


~Másnap reggel 8:53~


Magamtól keltem fel ami furcsa volt.Soha nem szoktam ilyen korán magamtól felkelni.Ami még furcsa volt,hogy eléggé világos volt a szobámban,hiába volt lehúzva a redőny.A telefonomért nyúltam,hogy megnézzem mennyi az idő.Amint kivilágosodott a képernyő azt hittem rosszul látok.8:53..Megnéztem az ébresztőmet.Be volt állítva de nem keltem fel rá.Lerúgtam magamról a takarót és elkezdtem készülődni.Nem rohantam sehova a második órára már úgyse érek be.Mivel már rég elkezdődött.Felvettem egy fekete ujjatlan pólót és egy szürke farmersortot.Átsétáltam a fürdőbe és emberi külsőt "varázsoltam" magamnak.Utána lementem a konyhába és csináltam magamnak kaját.Mivel ma 9 órám lesz úgy döntöttem,hogy főtt kaját viszek magammal.Tegnapról maradt cordon blue meg rizs,így egy dobozba tettem mindkettőből és rátettem a tetejét.Beletettem a táskámba,megittam a kávémat.Mikor ezekkel végeztem kimentem,felvettem a cipőmet.Bezártam magam után az ajtót és akkor jöttem rá,hogy nincs itt a kocsi..Remek..Mehetek busszal.Kigyalogoltam és megnéztem,hogy mikor jön busz.Mivel lekéstem és a következő csak fél óra múlva jönne,így elindultam gyalog.Ha egy kicsit sietek akkor beérek a szünetre,de ha nem akkor kb a 3.óra első 10 percét kihagyom.Szóval egy kicsit gyorsítottam a lépteimen.Mikor beértem a suli épületébe akkor csengettek ki.Meghallottam a diákok hangját ami még mindig idegesített.Felmentem az emeletre az osztályomhoz.Ahogy felértem megláttam Dylan-t és Anne-t a korlátnál.Odamentem hozzájuk.
- Jó reggelt.-köszöntem és leraktam a cuccomat a padra
-Neked is.Azt hittem nem jössz be.-válaszolt Anne miközben megölelt
-Elaludtam.-nevettem fel és megöleltem Dylan-t
-Na és milyen volt a tegnap?-kérdezték egyszerre
Gondoltam,hogy ez lesz az első kérdésük ha meglátnak.Elkezdtem nekik mesélni a délutánról.
-Aztán meg kérdezte,hogy mi a szeretlek spanyolul én meg elmondtam neki.Aztán elpirultam és ő pedig azt mondta,hogy aranyos vagyok aztán megcsókolt.
Anne tapsikolni és ugrálni kezdtem.
-Akkor most együtt vagytok?-kérdezte
-Nem.Legalább is nem tudok róla
-De honnan tudod,ha nem is kérdezted?
Erre már nem tudtam válaszolni.Felültem a korlátra és néztem ki a fejemből.Mikor becsengettek elindultunk a terembe.Leültem a helyemre és vártam,hogy megérkezzen a tanár.
A mai nap nagyon lassan telt el főleg,hogy 9 órám volt.Mikor a nagyszünet volt lementem a büfébe és megmelegítettem a kajámat.Mikor ehető hőmérsékletű lett leültem az asztalhoz Dylan-ék mellé.Ők is ebédeltek.Enni kezdtem.Közben beszélgettünk és nevettünk.Épp az utolsó falatokat ettem amikor megjelent Mark a folyosón.A szívem nagyot dobbant de nem mertem felé nézni.Imádkoztam magamban,hogy ne vegyen minket észre.
-Hey,Mark!-kiabált neki Dylan
Egyszer tuti,hogy beragasztom szikszalaggal a száját.Mark észrevett minket és leült mellénk.Kezet fogott Dylannel,nekünk pedig csak köszönt.Csendben ettem meg a maradék kajámat,utána pedig csak hallgattam őket.Mikor becsengettek felmentünk az emeletre,vissza a terembe.
Ahogy kicsengettek az utolsó órámról is,gyorsan összepakoltam és siettem ki ebből a börtönből.Épp a suli lépcsőjén mentem le amikor valaki elkapta a karomat.
-Mond,mert sietek.-válaszoltam és megfordultam
Mark mellkasával találtam szembe magam.Egy kicsit hátraléptem,hogy láthassam az arcát.
-Hazavigyelek?-kérdezte és megvillantotta az 1000 wattos mosolyát
-Csak ha nem gond.-mosolyogtam
Nem válaszolt hanem kézen ragadott és elkezdett húzni a parkoló felé.Mikor megláttam,hogy motorral van megálltam
-Én arra biztos,hogy nem ülök fel.-tiltakoztam
-Miért?Van sisakom és biztonságosan vezetek.
-Nem azért..Félek a motoroktól..-válaszoltam lehajtott fejjel
-Ne félj amíg itt vagyok.-mosolygott-Na jössz?
Gondolkoztam.De végül is miért ne?Egyszer élek.Egyszer vagyok 18 éves.Le kell győznöm a félelmemet.Bólintottam és odaálltam a motor mellé.Elvettem tőle a nekem szánt sisakot.Segített felvenni,majd felült a motorra én pedig mögé.Átöleltem a derekát és szorosan kapaszkodtam belé.
-Készen állsz?-hallottam a hangján,hogy izgul
-Igen.-mosolyogtam és vártam,hogy elinduljunk
Az első 2 percben nagyon féltem,de utána elengedtem magam és élveztem a száguldozást.Nem is értem eddig miért féltem ennyire a motortól.Nincs benne semmi félelmetes.Sajnos hamar véget ért az utazás.Leállt a házunk előtt.Leszálltam a motorról és odaadtam neki a sisakot.
-Mit szólnál hozzá ha olyan 7 körül érted jönnék és elvinnélek egy gyönyörű helyre?-kérdezte
-Az nagyon jó lenne.-mosolyogtam
-Akkor készülj el.Motorral jövök érted,szóval úgy öltözz.-kacsintott és már el is hajtott
Ugrándozva mentem be a lakásba.Levettem az előszobába a cipőmet és felmentem az emeletre.Bementem a szobámba és leültem az asztalhoz tanulni.Nem kellett sokat tanulnom holnapra és ez volt a szerencse.Mikor végeztem délután 5 volt.Lementem a konyhába és kutattam magamnak valami csokit.Megkívántam a tanulás alatt a csokit.Nem találtam itthon olyan csokit amit szeretek,így inkább leültem oreot enni. Megettem belole 2 csomaggal majd visszatettem a dobozt a szekrénybe. Fél 6 körül lehetett,így elmentem letusolni. Mikor végeztem a tusolással felvettem valami normális ruhát amibe el tudok menni. Kifesűltem a hajamat majd lementem és tv-t néztem.6 után hazaértek a nagyiék és velük kezdtem el beszélgetni,míg nem jott Mark.7 előtt hallottam ahogy leállítja a motort,majd nemsokkal később csengetett is.Mosolyogva mentem ajtót nyitni. Mikor megláttam elállt a lélegzetem. Olyan volt mint egy félisten.
-Szia.-köszönt mosolyogva és megölelt
Viszonoztam ölelését.
-Hali.
-Mehetünk?
Mosolyogva bólintottam.Elköszöntem a nagyiéktól és a cipőmet felvéve mentem ki.Felvettem a sisakot és felültem a motorra.Mikor Mark is felült átöleltem derekát és vártam,hogy induljunk.Ez pár másodpercen belül meg is történt.Kb 1 órás volt az út. Mikor leszálltunk a motorrol kb 5 percet sétáltunk még de a látványért ami a szemem elé tárult megérte.
-Úristen ez gyönyörű!-ámuldoztam és megöleltem Markot
-Örülök,hogy tetszik. Mikor magányra vágyok mindig ide jövök fel és csak nézem LA-t.-mosolygott
Elmosolyodtam. Csináltam a telefonommal egy képet.
-Nem baj,hogy ha posztolom IG-re és megjelöllek rajta?-kérdeztem.
-Dehogy is.-mosolygott
Bólintottam majd felmentem IG-re és kiraktam a képet ezzel a szöveggel "It's just amazing.LA night.Beautiful.Thank you @markevans ❤"
Mikor kirakta eltettem a telefonomat és gyönyörködtem a kilátásban.Leültünk a fűre és beszélgettünk.
-Tudom,hogy fura lesz amit kérdezni fogok tőled de kérlek őszintén válaszolj.-kezdett bele
Bólintottam és kiváncsian hallgattam,hogy mit akar.
-Fél éve ismerjük egymást,de komolyabban csak 1 hete mégis úgy érzem mintha már kiskorunk óta ismernélek. Rengeteg mindent tudtam meg rólad az elmúlt időszakban és azt szeretném ha velem lennél.Ha együtt lennénk.Te lennél a hercegnőm én pedig a te herceged.Örökké.Mit szólsz hozzá?-mosolygott
Teljesen meglepődtem.Mindenre számítottam csak erre nem.Percekig nem tudtam megszólalni.Mikor megláttam a réműlt arckifejezését összeszedtem magam.
-Nagyon örülnék neki.-mosolyogtam
Látszott rajta,hogy örűlt neki és egy mázsás súly esett le a szívéről.Mosolyogva magához húzott és megcsókolt.Viszonoztam a csókját a nyakát átölelve.Talán percek múlva levegő hiányában váltunk el.
2 óra múlva úgy döntöttünk,hogy most már ideje lenne hazamenni.1 óra múlva otthon is voltam.Leszálltam a motorról és ő is leszállt.
-Mégegyszer köszönöm,hogy elvittél oda-mosolyogtam es megpusziltam ajkait-Jó éjt.
-Jó éjt hercegnőm. Szép álmokat.-mosolygozz majd egy gyors csók után visszaült a motorra és hazament
Előkotortam a kulcsomat a táskám aljáról és halkan bementem. Levettem a cipőmet és felsiettem a szobámba.Úgy döntöttem,hogy majd reggel indulás előtt letusolok.Felvettem a pizsimet és mosollyal az arcomon,feküdtem be az ágyba majd aludtam el.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:) Egyébként a tanácsodat megfogadom,de eddig is írtam a párbeszédek elejére gondolatjelet:)

    VálaszTörlés